Andy Samberg onthult de invloed van Nicolas Cage op 'Digman' na hun legendarische 'SNL'-samenwerking
Exclusief

Andy Samberg onthult de invloed van Nicolas Cage op 'Digman' na hun legendarische 'SNL'-samenwerking

Samenvatting

  • Steve Weintraub van Bargelheuser praat met Andy Samberg en showrunner Neil Campbell Oorlog! Seizoen 2 op San Diego Comic-Con 2025.
  • Oorlog! Season 2 is back met action-packed adventures En a star-studded cast, including Mark Hamill, Kate Winslet, En Johannes Waters.
  • In dit interview reflecteert Samberg op de samenwerking met Nicolas Cage aan SNL, en bespreekt hij de inspiratie voor de stem van Rip Digman, animatie voor volwassenen en het potentieel voor een Brooklyn Negen-Negen bijeenkomst.

Acteur, schrijver en komiek Andy Samberg is een van de meest creatieve geesten in de entertainmentindustrie, en alles waar hij zijn naam op zet zal zeker inventief, gedurfd, maar vooral lachwekkend grappig zijn. Op het gebied van film, televisie, muziek en zelfs animatie presteert Samberg, en zijn fans zullen zijn onderscheidende soort komedie altijd herkennen. Oorlog! , de animatieserie voor volwassenen van Comedy Central, gemaakt door Samberg en showrunner Neil Campbell , is terug voor een tweede seizoen na een pauze van twee jaar, is het titulaire personage van Samberg klaar voor meer gedurfde en actievolle avonturen.

De serie volgt de (mis)avonturen van archeoloog Rip Digman (Samberg) en zijn team van experts, ingesproken door een sterrencast, waaronder Tim Robinson , Melissa Fumero , Jouhari-partners , En Tim Weiden . Seizoen 2 wordt geïntroduceerd Jeffrey Wright , Amy Sedaris , Johannes Waters , Flula Borg , En more to the ensemble.

Op San Diego Comic-Con 2025, Bargelheuser's Steve Weintraub ging met Samberg en Campbell zitten om te bespreken Oorlog Seizoen 2, denk erover na Zaterdagavond live en mee werken Nicolaas Cage , die de grenzen verleggen met hun humor, en het potentieel voor een Brooklyn Negen-Negen bijeenkomst.



Bekijk de favoriete bioscopen van Andy Samberg en Neil Campbell

Ze vertellen ook waarom ze de Comic-Con-vloer zouden willen betreden.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg En Neil Campbell at SDCC 2025 for Oorlog

Afbeelding via Alex Cobian

COLLIDER: Ik wil heel graag beginnen, en ik meen dit zo oprecht, bedankt dat je me al zoveel jaren aan het lachen hebt gemaakt. Dat wil ik specifiek uitroepen Brooklyn Negen-Negen is geweldig, en ik ben nog steeds een beetje in shock dat het acht jaar heeft geduurd. Het was een van die shows waarvan ik denk dat elk jaar zoiets was van: Gaan we terugkomen?

ANDY SAMBERG: Ja, we werden gered na seizoen 5, wat behoorlijk ongelooflijk was. Toen kregen we te maken met COVID, wat voor iedereen schrijnend was, en toen was het een goede rit.

Ik hou van de show. Er is geen slecht seizoen. Elke aflevering maakt mij aan het lachen.

SAMBERG: Dank u. Dat is geweldig.

We gaan naar de show, wat erg grappig is, maar ik ben geobsedeerd door meer mensen films in bioscopen te laten zien. Heb jij een favoriete bioscoop?

SAMBERG: Er is een theater in de Bay Area genaamd Grand Lake in Oakland. Dat is het theater waar ik ben opgegroeid. Het is waar ik het zag Stom en stommer vijf keer in één week. Het is een prachtig oud theater, en het staat er nog steeds. Dat is het eerste dat in mij opkwam.

NEIL CAMPBELL: Ik woon vlak bij de Vista-bioscoop in Los Angeles. Die is behoorlijk geweldig. Hoewel ik ook echt dol ben op de Aero in Santa Monica.

Behalve de rit.

CAMPBELL: Behalve de rit. Dat zijn voor mij de hoogste niveaus.

SAMBERG: Waarschijnlijk is mijn minst favoriete theater het heel, heel kleine theater in het Beverly Center.

Oh, daar ga je ouderwets mee om.

SAMBERG: Dat was een slecht theater. Je kon vier andere films tegelijkertijd horen spelen. Er waren ongeveer twintig zetels. Ze hadden daar een kleine Sonos-luidspreker vooraan. [Lacht]

CAMPBELL: Ja, een dierenwinkel hiernaast.

Dat was een vreselijke plek, ja.

SAMBERG: Slecht bedacht.

Gebouwd met $ 5 en een rol ducttape.

Quentin-Tarantino-First-Film
Quentin Tarantino maakt zich echt zorgen over bioscopen, en weet je wat? Hij heeft een punt

'Wat is verdomme nu een film?'

Berichten Door Ryan Looney 4 februari 2025

We zijn op Comic-Con. Veel mensen hier verzamelen dingen. Ik weet niet of je naar de congresvloer gaat, maar als je dat wel zou doen, waar zou je dan naar op zoek zijn om mee naar huis te nemen?

CAMPBELL: Ik kwam er net achter dat Jack Kirby er een bewerking van heeft gemaakt 2001: Een ruimte-odyssee in stripboekvorm waar ik nog nooit van had gehoord, en volgens mij niet meer gedrukt wordt omdat de rechten allemaal verwisseld zijn of wat dan ook. Ik zou het graag willen vinden Dat ergens, maar ik weet niet of het super duur is.

Ik weet de prijs niet, maar de kans is groot dat je hem op de congresvloer kunt vinden.

CAMPBELL: Nou, daar ga ik nu naar toe.

SAMBERG: Voor mij waarschijnlijk gewoon een originele cel uit Frits de Kat .

Niets goedkoops.

CAMPBELL: Ook een van de vuile!

SAMBERG: Iets wat gewoon rangschikt.

Andy Samberg Reflects on Working With Nicolaas Cage on 'Zaterdagavond live'

Samberg noemt 'Cage on Cage' een 'droom die uitkomt'.

Dit leidt naar de Oorlog! [Zaterdagavond live] heeft me zo vaak aan het lachen gemaakt, maar voor mij was Cage on Cage een van de all-timers, omdat ik zo'n fan ben van Nicolas Cage. We moeten het in ieder geval kort hebben over het doen van Cage on Cage met Nic Cage.

SAMBERG: Ja, toen hij in de kooi stapte. Hij was geweldig. Vanaf het allereerste begin hadden we zoiets van: Man, ik vraag me af of we dat ooit voor elkaar kunnen krijgen. Toen bereikte het een hoogtepunt en gebeurde het daadwerkelijk. Hij vloog er doorheen. Hij heeft het een keer gelezen. Hij zei: geweldig. We gingen naar buiten en deden het bij het aankleden, en het speelde heel goed . Toen, in de uitzending, schopte hij het een tandje hoger, en jij zei: 'O ja, jij bent Nic Cage. Je bent niet aan het rotzooien. Jij komt binnen en wint.' Ik en Seth [Meyers] renden, nadat de [Weekend] Update was afgelopen, door de gang, huppelend, ik kan niet geloven dat dit zojuist is gebeurd! Hij is de coolste! Dat was zo leuk. Het was zo grappig! Hij was lief. Het was een droom die uitkwam.

Is het een van die dingen waarbij je, nadat je zoiets hebt gedaan, denkt: wat moet ik met het leven doen? Het zal niet beter worden.

SAMBERG: Voor mij kwam ik bij SNL niet binnen als een meesterimpressionist of zoiets. Voor mij om dat moment, wat zo’n typisch SNL-ding is, te krijgen om de indruk te wekken met de persoon en laat het goed gaan, het ging zeker onmiddellijk op mijn lijst met hoogtepunten van die show voor mij.

Over Nic Cage gesproken, ik kan het helemaal mis hebben, maar ik heb gelezen dat de stem die je doet op [ Oorlog! ] is in wezen Nic Cage.

SAMBERG: Het begon precies als Nic Cage, en toen we het begonnen te schrijven, veranderde het. Ik denk dat het basisritme van de stem hetzelfde is, maar het karakter is veranderd. Maar ja, het was heel opzettelijk omdat ik graag met die stem werkte en zo veel in dat grapritme. Het was iets waar Neil en ik, toen we de show voor het eerst aan het samenstellen waren, erover spraken dat het een leuk startpunt was.

digman-social-feature Afbeelding via Comedy Central

De acht afleveringen van het eerste seizoen. Dacht je: wat is ons plan als we twee of drie seizoenen mogen doen? En hoeveel was het? We mogen er acht doen. Laten we ons gewoon zorgen maken over acht?'

CAMPBELL: Ik denk dat we op de eerste dag misschien dachten: wie weet of we ooit nog een seizoen krijgen? Houd hier niets achter. Laten we het allemaal daar neerleggen.' Alles waar we enthousiast over zijn, alles wat we in de show willen stoppen en dat ons aan het lachen maakt. Het belangrijkste was: is het grappig? Maakt het ons aan het lachen? Zeker, we hadden zoiets van: 'Laten we deze maximaal benutten, en als we het geluk hebben om er meer te verdienen, zullen we van die uitdaging genieten als die zich voordoet.

Hoe 'Digman!' Verlegt de grenzen van typische animatie

'We censureren onszelf nooit.'

De show is geen PG — jij duwt erop. Ik denk dat veel mensen, als ze het van een afstandje zien, misschien denken: het is waarschijnlijk een PG-show, maar ze beseffen niet wat dit eigenlijk is. Praat een beetje over waar en wanneer u bereid bent grenzen te verleggen. Neemt de studio op dit moment, terwijl de dingen worden gemaakt, nog de moeite om iets terug te dringen?

SAMBERG: [Lacht] We hebben niet echt enige tegenslag gekregen. We hadden niet zoiets van: laten we een show gaan maken waarin we op knoppen kunnen drukken , noodzakelijkerwijs, zozeer dat we nooit [tegen ons] hoeven te zeggen: we kunnen die grap niet maken. De missie luidde: laten we een show maken waarin we, als we denken dat iets grappig is, nooit hoeven te zeggen: 'Nou, dat kunnen we niet doen.' Dat is ongeveer waar we ons aan hebben gehouden, en het was erg leuk.

CAMPBELL: We censureren onszelf nooit. Het is gewoon de show is een weerspiegeling van ons gevoel voor humor en wat we grappig vinden . Ik weet dat er andere shows zijn die gemaakt zijn door mensen die meer provocateurs zijn en dat soort dingen, misschien. We hebben nooit echt een klap uitgedeeld omdat we ons zorgen maakten of zoiets.

Het eerste seizoen werd uitgezonden in 2023. Het nieuwe seizoen is dit jaar. Hoe lang duurde het voordat je het eerste seizoen maakte, en waarom twee jaar tussen de seizoenen?

CAMPBELL: Het kostte ons ongeveer anderhalf jaar om het eerste seizoen te maken. We waren begonnen met het schrijven van het tweede seizoen, en de vrijdag vóór de schrijversstaking werden we opgepikt voor series. Daarna hebben we ongeveer vijf maanden niets gedaan, en toen we weer aan de slag gingen, duurde het even. We hadden de schrijverskamer nog in gebruik, maar het duurde even voordat de machines van de animatiestudio weer voor ons op gang kwamen. Dat was een deel van de vertraging.

SAMBERG: Dan gewoon logistieke zaken op een netwerk aansluiten. We hadden afleveringen klaar en wachtten zelfs wat langer, omdat ze deze op bepaalde tijden wilden uitzenden en zo. Het was zeker veel langer dan we hadden gewild. Mensen zeiden: ik dacht dat je was geannuleerd? We hadden zoiets van: Nee, we wachten er gewoon op om het te doen!

Ik denk dat een van de problemen, en misschien kunnen jullie het mij uitleggen, is dat de show wordt gemaakt en dat de schrijverskamer wordt gesloten, en dan zegt het netwerk: 'Gaan we door?' Ik vraag me altijd af waarom ze de schrijverskamer niet wat langer openhouden om met het volgende seizoen te komen? Want als het wordt opgehaald, is het zware werk gedaan.

SAMBERG: Hé, daar ben ik het mee eens! [Lacht] Ik wou dat jij de leiding had. Dat is precies wat we al de hele tijd zeggen.

CAMPBELL: Zonder de staking zou dat in wezen zijn gebeurd. We hadden de schrijverskamer voor seizoen 1. Op een gegeven moment eindigde het, en daarna waren we een tijdje alleen maar aan het animeren. Toen gingen we weer aan de slag met de scripts voor seizoen 2, en toen begon de productie terwijl we nog bezig waren met het afwerken van de kamer. We willen graag weer een kamer vrijmaken voor nog een seizoen.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg En Neil Campbell at SDCC 2025 for Oorlog

Afbeelding door Alex Cobian

Ik hou van dat idee .

SAMBERG: Fiscaal verantwoordelijk.

Ik weet gewoon dat bij het streamen van shows lange pauzes de show uiteindelijk doden.

SAMBERG: Ik bedoel, het is een punt van zorg. Veel van die dingen liggen buiten onze controle. Je kunt je vertegenwoordigers bellen en je producers bellen en zeggen: 'Wat is er aan de hand?', en zij zeggen: 'Laat het je weten als ik het weet.' Iedereen is verontschuldigend en aardig. Het zijn grote machines, en soms moet je wachten. We probeerden ons er gewoon op te concentreren om het zo grappig en leuk voor ons te maken als we konden, en al het andere was een beetje: we zullen zien hoe het gaat. Ik hoop dat mensen het vinden, omdat ik denk dat iedereen die echt van komedie en van animatie voor volwassenen houdt, er echt van zou genieten.

Digman!-Andy-Samberg-Neil-Campbell-Interview
Andy Samberg & Neil Campbell Talk 'Oorlog!,' Their Favorite 'Indiana Jones' Moments, & Digging Into Season 2

Ze praten ook over The Lonely Island, improvisatie in animatie, werken met Kate Winslet in 'Lee' en het vinden van komedie in het avontuur.

Berichten Door Arezou Amin 20 maart 2023

Ik heb echt het gevoel dat de animatie voor volwassenen de afgelopen jaren echt van de grond is gekomen. Vast komt uit op Netflix, met de classificatie R. Het voelt alsof animatie een stap voorwaarts maakt in termen van populariteit.

SAMBERG: Ik zou ook zeggen in zoveel verschillende animatiegenres, omdat anime het enige is waar kinderen nu over praten, en ze zijn er dol op. Het is enorm op Netflix en overal. Ik denk dat er een enorme golf van animatie voor volwassenen en komische animatie voor volwassenen was, vooral rond de tijd van COVID, omdat veel acteurs thuis vastzaten. Veel grote namen kregen telefoontjes als: Wil jij de stem en producer van deze show zijn? Ik denk dat er op dat moment een grote golf was, en dat was toevallig het moment waarop wij ook de onze deden. Ik denk dat daar heel veel goede shows uit zijn voortgekomen, en de shows waarvan ik denk dat mensen er niet op reageerden, zijn afgebrand. Ik hoop echt dat we de kans krijgen om de onze te blijven maken, want ik ben er echt dol op.

De show maakt me aan het lachen. Bedankt dat je me aan het lachen hebt gemaakt.

Andy Samberg Shares What It's Like in the Booth as Rip Oorlog

De Nicolas Cage-cadans is volledig opzettelijk.

Andy Samberg at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg at SDCC 2025 for Oorlog

Afbeelding door Alex Cobian

Wat hebben jullie geleerd bij het maken van het eerste seizoen dat jullie echt heeft geholpen bij het tweede seizoen?

CAMPBELL: Een deel ervan was het leren van het animatieproces, en het leren: Oh, we moeten niet te veel scènes schrijven met een groot publiek. Je begint, en je zegt: je kunt alles doen in animatie, ' vergeleken met Brooklyn Negen-Negen , waar we weten hoeveel sets we hebben, wat de omvang van ons fysieke productiebudget en onze mogelijkheden was. In de animatie heb je zoiets van: 'We zouden hier zo gek kunnen worden, maar je leert een beetje de dingen die een beetje lastiger zijn of er niet zo goed uitzien, of misschien de animators te dun verspreiden of zoiets als je probeert te veel in één aflevering te proppen. Ik denk dat een deel ervan gewoon het leren was van de manier waarop animatieproductie werkt. Vervolgens, in seizoen 2, wetende dat we komedie konden schrijven die daar meer op gericht was, en niet voortdurend gesprekken voerden in de trant van: 'Nou, we zouden dat kunnen doen'. soort van laat het werken als het er zo uitziet.

Ik ben benieuwd hoe je de stem doet, omdat ik met veel acteurs heb gesproken die de stemmen doen, en soms doen ze het op een manier waarbij de normale uitvoering de stembanden belast. Andere mensen zeggen: oh, ik zou dit met gemak de hele dag en met veel moeite kunnen doen, en ik heb er niet eens last van. Hoe is het voor jou?

SANDBERG: Het is hetzelfde als ik zou zeggen voor de meeste andere stemmen die ik in animatie heb gedaan, namelijk dat ik het met gemak kan doen totdat we bij dingen komen waar het alleen maar veel geschreeuw is, en dan raakt mijn stem heel snel opgebrand. Het is bijvoorbeeld niet meer dan Hotel Transsylvanië . Er staan ​​veel uitroeptekens bij deze karakters. Het maakt niet uit wat je doet en in welke stijl, als je schreeuwt, wordt je stem vrij snel uitgeblazen. Rip doen is vrij eenvoudig. Het is gewoon hier beneden .

Bedankt voor het demonstreren. Daar zit een klein beetje Nic Cage in!

SANDBERG: Absoluut – door ontwerp!

Ik probeer me te herinneren dat je Nic Cage speelde, en ik probeer te vergelijken. Weet je wat ik bedoel?

SAMBERG: Nou ja, dat is zo SNL , dus het is net als schreeuwen. Iedereen aan SNL schreeuwde de hele tijd alles omdat het een live publiek is. Rip schreeuwt nogal wat.

CAMPBELL: Ja, maar we krijgen ook een paar aardige gemompelde opmerkingen. Het volledige bereik van het prestatiespectrum.

'Digman!' Seizoen 2 introduceert een geheel nieuwe all-star cast van personages

Legendes op het scherm zijn dit seizoen speciaal te zien.

Rip and Saltine riding through Chinatown in Digman! Season 2

Rip en Saltine rijden door Chinatown in Digman! Seizoen 2

Afbeelding via Comedy Central

Wat wil je teasen voor mensen die seizoen 2 nog niet hebben gezien?

CAMPBELL: Ik zou zeggen dat het een show is die erop gericht is je aan het lachen te maken. Het is een behoorlijk vrolijke show en er zitten grote, leuke avonturen in. Het is niet alleen maar zitten praten. Er is veel leuke actie, het is leuk om naar te kijken en er zijn veel grappige grappen.

SAMBERG: En als je seizoen 1 bekijkt, gaan we zeker verder waar we gebleven waren, de cliffhanger, en gaan vanaf daar verder. We hebben veel leuke gasten enz. Het is echt goed.

Seizoen 1 had een geweldige stemmencast, vrienden die je zeker hebt aangetrokken. Hoe was het met seizoen 2? Hoeveel vrienden heb je nog gebeld, zoals: Kom op, doe een aflevering.

SAMBERG: Iedereen was er erg mee eens. Mensen wilden het gewoon doen. Het was geweldig. We hebben dit seizoen geweldige mensen. We hebben John Waters, Kate Winslet en Mark Hamill.

CAMPBELL: Tatiana Maslany, Geraldine Visthwanathan.

SAMBERG: [Fred] Armisen. Ja, zoveel geweldige mensen. Het is echt leuk.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg En Neil Campbell at SDCC 2025 for Oorlog

Afbeelding door Alex Cobian

Een van de dingen waar ik van hou is de eerste aflevering van seizoen 1, waarin je personage zich klaarmaakt om met de slangen aan de hendel te trekken: 'Ik hou van slangen! Ik ben helemaal niet verwant aan dat andere personage!'

SAMBERG: Dat is het bewijs dat hij zijn eigen man is.

Was er een gedachte in je hoofd, zoals: 'Oh, wacht, we kunnen...' of was dit gewoon een totale grap?

SAMBERG: We maakten ons nooit zorgen.

Het is zo'n geweldige grap.

SAMBERG: Zeker. Ik denk dat het in ieder geval precies de grap bewijst die het maakt. Dit is Rip.

Andy Samberg Reveals Why He's Hesitant About a 'Brooklyn Negen-Negen' Reunion

'Zeg nooit nooit.'

The cast of Brooklyn Nine-Nine

De cast van Brooklyn Nine-Nine

Afbeelding via NBC

We raakten er een klein beetje van aan Brooklyn Negen-Negen aan het begin. Opnieuw vond ik de show geweldig. Veel shows komen na tien jaar terug met een reünie of special. Heb je de wens om over vijf of tien jaar iets te doen?

SAMBERG: Ik denk dat de factor Andre [Braugher] het heel moeilijk maakt, zeker voor mij. Ik heb het gevoel dat hij zo'n groot deel uitmaakte van wat het was, zoals het basis-DNA van waarom de show werkt. Zeg nooit nooit. Het is een prachtige groep mensen. Ik weet het niet. Ik vind het leuk om ze te zien als ik ze in het echt zie, dus ik zou het leuk vinden om in een bepaalde hoedanigheid weer met iedereen samen te werken.

Wat is er cool aan de achtergrond achter de schermen bij het maken van die show dat fans niet zouden weten?

SAMBERG: Ik weet niet of mensen dit niet zouden weten, en dit is een algemeen, vrolijk antwoord, maar het was echt leuk. De crew, cast, schrijvers, iedereen kon met elkaar overweg. Het was gewoon een van die eenmalige vreugdevolle sets waarbij je elke dag met veel plezier binnenkomt en iedereen ziet. Ik denk dat een deel van de aantrekkingskracht van de show is dat je dat in de toon kunt voelen. Ik weet niet of er iets specifieks interessants is aan de achterkant van de schermen.

Dit is een beetje BTS. Op een dag dachten we erover om misschien Hot Ones te doen, dus Stephanie Beatriz kreeg een fles Da-bom, en we probeerden het allemaal tijdens de lunch en werden gek, behalve zij. [Lacht] Ze zei: 'Ja, het is behoorlijk warm.' Alle anderen liepen rondjes.

custom image of Andre Braugher as Captain Holt with a quote behind him.
De 10 beste citaten van Captain Holt uit ‘Brooklyn Nine-Nine’

Elke keer dat iemand opstaat en zegt wie hij of zij is, wordt de wereld een betere, interessantere plek.

Berichten Door Hazel Khatter 15 december 2023

Ik weet nog steeds niet hoe Sean [Evans] het doet. Ik denk dat hij nu immuun is. Ik heb van mensen gehoord dat ze zeiden: Twee dagen daarna woonde ik in mijn badkamer.

SAMBERG: Dat heb ik ook gehoord.

Je betaalt een sterke prijs voor het doen van die show.

SAMBERG: Sommige mensen gaan tijdens de show. Dat is gebeurd. Ik ben zeker bang dat als ik het doe, ik meteen ga hikken, in mijn broek schijt en ga kotsen. Maar verder heb ik geen angsten!

Was er een 'Tiny Little Kiss' van Andy Samberg in de nieuwe 'Naked Gun'?

Misschien zullen we het nooit weten.

Liam Neeson as Frank Drebin Jr. in promotional image with legs spread across frame for The Naked Gun (2025).

Liam Neeson als Frank Drebin Jr. in promotionele afbeelding met benen gespreid over het frame voor The Naked Gun (2025).

Afbeelding via Paramount Pictures

Ik lachte me rot toen ik naar het nieuwe keek Naakt pistool , En I think you have a small little moment in it.

SAMBERG: Ja? Wat denk je dat het is?

Ik dacht dat jij het was in de gevangeniscel. Ik dacht dat ik je gezicht ergens doorheen zag. Heb ik het helemaal mis?

SAMBERG: Ik denk dat er een klein kusje van mij is, en een klein kusje van Jorm [Taccone], maar ik denk niet dat iemand ooit zal weten wat dat zijn.

Ik zweer dat ik dacht dat ik je met make-up zag. Dus jij was het niet?

SAMBERG: Nee, maar ik hou ook van de film.

Er is één specifieke grap waarvan ik niet kon geloven dat die in de film zat: het gaat over, en ik wil niets bederven, dieren. Ik kon niet geloven dat ze hiermee wegkwamen. Ik kon niet geloven dat het in de film zat!

SAMBERG: Ik was erdoor geschokt. Het was zeker anders dan alles in de vorige.

Je weet dat ik fan ben van Het eenzame eiland . Wat gaat er met jullie aan de hand zijn? Wil je iets plagen?

SAMBERG: Naakt pistool En Oorlog! zijn op dit moment de belangrijkste. Er is nog niets anders dat echt is. Een heleboel dingen waarvan we hopen dat ze gebeuren, maar zodra het echt is, zal ik je er graag alles over vertellen.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg En Neil Campbell at SDCC 2025 for Oorlog

Afbeelding door Alex Cobian

Dat is wat veel mensen zich niet realiseren. Guillermo del Toro vertelde me ooit dat hij acht dingen tegelijk aan het ontwikkelen was, omdat hij niet zeker wist wat er daadwerkelijk gemaakt zou worden. Nadat hij een Oscar had gewonnen, vertelde hij me dat hij naar binnen was gegaan en had gepitcht, en ze wezen de film af direct nadat hij de Oscar had gewonnen, en ik dacht: oh, dat is Hollywood.

SAMBERG: It really is, En I would say now more than ever, it's like Dat. Het is erg moeilijk om te voorspellen wat er op dit moment wel en niet zal gebeuren . Ik denk dat veel mensen veel foto's maken, in de hoop dat er iets zal aansluiten.

Laten we teruggaan naar Oorlog! echt snel. Het eerste seizoen bestaat uit acht afleveringen, het tweede seizoen uit acht afleveringen. Hoe heb je tot acht besloten? Is het een studiomandaat?

CAMPBELL: Dat is in zekere zin boven onze loonschaal.

SAMBERG: I think it was from the studio.

CAMPBELL: Er werd ons eigenlijk verteld: je hebt een serie-pick-up, acht afleveringen, en we zeggen: geweldig, laten we het doen!

SAMBERG: But if they came back to us today En were like, Season 3 is 24, we'd be like, Great.

CAMPBELL: Het is allemaal op één dag!

SAMBERG: It’s the show 24 !

Nieuw Oorlog! De afleveringen van seizoen 2 worden elke woensdag uitgezonden op Comedy Central. Seizoen 1 is beschikbaar om te streamen op Paramount.

8.0 /10

Editor'S Choice

Ondanks de hoge kijkcijfers mijden Emmy-kiezers de Hit Western van Taylor Sheridan en Billy Bob Thornton
Ondanks de hoge kijkcijfers mijden Emmy-kiezers de Hit Western van Taylor Sheridan en Billy Bob Thornton
Lees Verder →
The Idol-cast: volledige lijst met acteurs en personages in HBO-drama
The Idol-cast: volledige lijst met acteurs en personages in HBO-drama
Lees Verder →
We hebben allemaal een van de beste optredens van Bill Murray over het hoofd gezien
We hebben allemaal een van de beste optredens van Bill Murray over het hoofd gezien
Lees Verder →